umm .. ?

Sunday, 4 December 2011

nOvelku .. bEst glEr dOe ~!!!


"Kau ni memang dasar jantan tak sedar diri tau. Kau memang saja nak cari pasal dengan aku kan ? Hei Khuzairi kau dengar sini. Kau tu budak kampung yang tak sedar diri ! Tapi ada hati nak kahwin dengan anak orang kaya ! Sedar-sedarkanlah diri kau tu. Kau tak layak langsung nak berdamping dengan akulah. Kau nak aku bawa cermin ke suluh muka kau. Buat tak reti bahasalah pulak. Aku harap lepas ni kau akan ingat kata-kata aku ni sampai mati ! So ... apa kata kau berambus sekarang ! Kau pergi balik jaga kambing-kambing kau sebab kat situ baru betul tempat kau ! "

Khuzairi, dalam diam mencintai gadis bernama Mia Adriana. Cinta pandang pertama menjadikan dia seorang perindu yang setia. Namun sifat angkuh dan sombong gadis ini menyebabkan Khuzairi tidak pernah walau sebesar hama jua menyimpan impian untuk memilikinya.

Berbagai kata nista dan makian yang di lemparkan pada lelaki ini. Bungkam Khuzairi mendengarnya, namun demi satu amanah Khuzairi terpaksa menelannya, demi satu amanah Khuzairi hanya mampu bersabar.

Amanah? Amanah siapa yang di genggam oleh Khuzairi itu, sehingga dia sanggup mengheret dirinya ke kancah derita?

Mia Adriana bagaikan lupa, hidup ini ibarat putaran roda, satu waktu keangkuhan dan kesombongan itu akan memamah dirinya sendiri. Berdoalah, di kala keinsafan menjelma
nanti, cinta lelaki bernama Khuzairi ini belum terpadam lagi buat dirinya.
 — 






tentang dirieyku !~ lha ....


na stat dha ~!
ummm...
hidup ina selalu diselubung keresahan ..
kadangkala ina tertekan ..
mengapa ??
ina selalu merasakn diri ini tidak lagy disayangi Oam ..
payah untuk melalui keresahan hati ini ..

suatu hari ...
ina terase na cgd2 na pegy jenjalan at uma "ChEK"
pastOe ..
hujannnnnn ...
sedeyh jgak ..
tp biarkan ia berlalu ..

ina niyh cbnanyea bnyak mulut ..
abh nge mama unn ckp gtOe jgakk ..
"POTPETPOTPET" dlm kete uhh .. ina lha ..
kadang2 .. ikOt jgaklha nyanyi luw tyme lagu BeZ perGhh !!~

umm ...
-------> jalan .. dan terus berjalan ...
dulu emang ina sOsial ckett ... aluw na taOw niyh lha ex pakwe ina dulu ...



Mohd Yusli Fariss Bin Yusoff 

tOelha name yea ..
umm...

sedeyh ugaxx aww .. umm .. cbb  ina yang mitak putus nan yea ..
last2 ..jd merane lha jgak skejap ..
ina juz dOakan jea dye bhagea nan kekasih bru dye uhh ..
ntahlha name yea pea .. 
nge ~~

dha2lha tOe cte pasal yea ,.. cedeyh jgak ..
tuka topik lak ..
umm ..

----------> terus membawa hati ke dunia KEBAHAGEAAN...

nanti ina sambung mula ehh .. ckup dulu lha ..
na mam lak .. lapa !~
hehe..

waiting...